środa, 27 sierpnia 2008

Zaginiony wujek Elli

Ostatnio na oficjalnym blogu Panfu reporterzy Max i Ella napisali wiadomość o zaginionym wujku Elli.
Oto ona:

Czy ktoś widział wujka Elli?
26 sierpień 2008

Hej Pandy!

Dziś musimy się Was zapytać o coś bardzo ważnego.

A więc Ella ma swojego ukochanego wujka, który nazywa się Hans-Peter Risotto. Jest on przedstawicielem firmy “Bolly Meble” i dlatego podróżuje wiele po całym świecie. Czasami wpada, aby nas odwiedzić - to całkiem miły i zabawny człowiek. Zawsze ma jakąś nową historię do opowiedzenia, gdyż ciągłe przydarza mu się coś nowego. Jak raz opowiedział bardzo zabawną anegdotę, tak bardzo się śmiałem, że aż mnie brzuch rozbolał!

Dlatego też oboje bardzo się ucieszyliśmy, gdy wcześniej nam obiecał, że odwiedzi nas w tym tygodniu w Panfu. Niestety, do tej nie otrzymaliśmy żadnej informacji odnośnie konkretnej daty przyjazdu, jego statek zaś nadal nie zjawił się w Starym Porcie. (On zwykle podróżuje statkami, gdyż bardzo nie lubi latać). Ella zaczęła już poważnie o niego martwić. - Tak, gdyż zwykle jest punktualny, a jeśli coś mu wypadnie, zawsze nas o tym zawiadamia!!!

Może widzieliście coś podejrzanego, albo słyszeliście coś na ten temat? A może moglibyście po prostu się rozejrzeć i dać znać, gdybyście czegoś się dowiedzieli? Byłoby super! - Jestem pewien, Ella, że nic mu się nie stało! Zobaczysz!

Dzięki za Waszą pomoc! Zawsze można na Was liczyć!

Pozdrawiamy!

Od razu po przeczytaniu tego referatu weszłam na Panfu i zacząłem szukać poszlak.

Znalazłem deskę z jakimś napisem. Była ona na plaży.
Oto fotka:

Gdy wziąłem deskę dostałem taki znaczek.
Fotka:

Z deski było trudno coś rozczytać ale było tam napisane coś o jakimś rozbitku na bezludnej wyspie. Tym rozbitkiem prawdopodobnie jest wujek Elli.
Od razu po przeczytaniu niewyraźnej wiadomości poszedłem do profesora Bookworma który jest w bibliotece.
Profesor rozszyfrował wiadomość i kazał mi iść z nią do starego rybaka w porcie. Dodał jeszcze że złowił on kiedyś rybę która ważyła 80.4 kg.
Fotka:

Po rozmowie z profesorem dostałem taki znaczek.
Fotka:

W porcie znalazłem starego rybaka o którym mówił profesor.Rybak spytał się mnie czy wiem ile ważyła ryba którą złowił. Powiedziałem mu i wtedy uwierzył mi że przysłał mnie profesor Bookworm. Opowiedziałem mu o wszystkim.
Rybak powiedział że postara się go odnaleźć i kazał mi wrócić do niego 2 września.
Fotka:

Po rozmowie z rybakiem dostałem taki znaczek.
Fotka:

Miejmy nadzieję że nasz przyjaciel rybak odnajdzie wujka Elli.

Brak komentarzy: