sobota, 30 sierpnia 2008

Nowe meble

Pojawiły się nowe meble.
Oto one:

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Super że nowe meble się pojawiły ;-D A zagadka z wujkiem Elli została rozwiązana. Jednak prezent od niego jest chyba dla Złotych Pand ;-( Zapraszam na swojego bloga panfu-super-swiat.blog.onet.pl ;-D

Lens99 pisze...

odwiedzajcie mojego bloga i komentujcie najlepiej dać na ulubione http://lens99panfu-blog.blogspot.com/

panfu pisze...

hej super blogas xD zapraszam także
na mojego bloga www.panfu-emilkaxx.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Siemka,mam JEDYNY powtarzam,JEDYNY sposób na DARMOWE zp i nie jest to żadna bujda.Otóż to,mój brat jest jednym z adminów Panfu i podał mi dwa specjalne kody na zp ZA DARMO.Ja jednak nie gram w tą grę,więc postanowiłam je wam dać.
KTO PIERWSZY TEN LEPSZY!
Jeśli chcecie zp na dzień,wyślijcie sms o treści Game cmadxh na numer 91959
Jeśli wolicie wersję zp na tydzień,wyślijcie sms o treści GO 34tbtw na numer 91959
JEST TO JEDYNA METODA NA ZDOBYCIE DARMOWEGO ZP! SPIESZCIE SIĘ BO KODY SĄ TYLKO 2!